Ogólne warunki zakupu

ZAMÓWIENIE, CENY I PŁATNOŚCI

Każdy klient otrzymuje szczegółową wycenę wybranego produktu. Po zapoznaniu się z ofertą i wyrażeniu chęci zamówienia produktu, klient przesyła swoje dane i adres dostawy. Sprzedawca tworzy zamówienie i e-maile do klienta, zamówienie jest ważne jako umowa zakupu. Każda pozycja jest podana z ceną zawierającą podatek VAT (z wyjątkiem sprzedaży dla firmy), wysyłka jest dodawana. Warunki płatności i dostawy są podane w zamówieniu Warunki wysyłki są podane w zamówieniu

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU

Niektóre z naszych produktów: baseny, zadaszenia basenowe, wybrane wyposażenie basenów nazywane są towarami specjalnie wykonanymi. Produkty są wytwarzane zgodnie z życzeniami klientów, które są określone w każdym zamówieniu (rozmiar, model, kolor, specjalne przygotowanie do montażu). Dotyczy to również wszystkich produktów, które są w magazynie do natychmiastowej dostawy. Prawo klienta do odstąpienia od umowy (okres odstąpienia) jest ważne przez 14 dni. Klient musi przesłać  do nas chęć odstąpienia od umowy pisemnie. Termin anulowania rozpoczyna się w dniu, w którym klient otrzymał przedmiot lub znaczną jego część. Jeśli umowa dotyczy przedmiotu na zamówienie - lub produktu, który ma wyraźny osobisty charakter, okres anulowania rozpoczyna się od dnia zamówienia.

PO SKORZYSTANIU Z PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD ZAKUPU

Jesteś zobowiązany do utrzymywania produktu w dobrym stanie, tak jak w chwili otrzymania. Nie możesz go używać, ale oczywiście dokładnie go zbadaj. Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony lub utracony z powodu zaniedbania, utracisz prawo do odstąpienia od umowy.

GWARANCJE I USŁUGI

GWARANCJA NA BASENY Z WŁÓKNA SZKLANEGO

P.H.U. ANITA  zapewnia 10-letnią gwarancję na projekt produktu Gwarancja obejmuje: 1. P.H.U. ANITA gwarantuje klientowi - użytkownikowi końcowemu, że wyżej wymienione produkty będą wolne od błędów pod względem materiałów i wykonania, w wyżej wymienionych okresach, np. zakup. 2. Gwarancja P.H.U. ANITA obejmuje tylko te wady, które zostaną wykryte podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje innych problemów, w tym: - montaż niezgodny z instrukcjami producenta - zastosowanie niezgodne z przeznaczeniem produktu - zadrapania, zewnętrzne przebarwienia, jeśli występują z powodu niewłaściwego użytkowania - uszkodzenie spowodowane renowacją lub renowacją, jeżeli nie zostały one przeprowadzone przez dostawcę 3. Jeśli P.H.U. ANITA zostanie poinformowany o wadach lub braku towaru objętego ważną gwarancją, towar zostanie naprawiony lub wymieniony, ale P.H.U. ANITA zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji, co należy zrobić. 4. Przedmiot oferowany w zamian może być nowy lub prawie nowy, ale pod względem funkcji porównywalny z wymienionym. 5. Jeżeli PHUANITA nie może naprawić ani wymienić wadliwego towaru objętego ważną gwarancją, jest zobowiązany do zapłaty wartości towaru w kwocie odpowiadającej jego cenie przy zakupie, po upływie rozsądnego 30-dniowego okresu od daty powiadomienia. , 6. Jeżeli PHUANITA nie jest w stanie dostarczyć zamówionego towaru objętego ważną gwarancją, jest zobowiązany do zapłaty wartości towaru w kwocie odpowiadającej jego cenie przy zakupie / zamówieniu, po rozsądnym 30-dniowym okresie od dzień powiadomienia. 7. Jeżeli zakończenie zakupu / zakończenia produktu zależy od winy klienta, wszystkie koszty z tym związane obciążają klienta. 8. P.H.U. ANITA nie ponosi odpowiedzialności za koszty demontażu lub montażu towarów podczas realizacji gwarancji, jeśli to nie ona wykonała umowę pod klucz. 9. Gwarancja P.H.U. ANITA pozostaje ważna w każdym kraju, w którym firma dostarcza swoje towary. 10. Nietypowe odcienie kolorów nie są objęte gwarancją kolorów. 11. Gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu. 12. Standardowe kolory według P.H.U. ANITA stają się jasnoniebieskie i białe. 13. W przypadku zgłoszenia przez klienta wady lub błędu w jednym z produktów PHUANITA, kiedy sam go spowodował, a skarga doprowadziła do tego, że przedstawiciel PHUANITA przyszedł do klienta, klient ponosi indywidualną odpowiedzialność za wszystkie koszty. 14. KLIENT (użytkownik końcowy) musi sprawdzić i podpisać, aby udowodnić sprzedawcy: - wartość Ph (7,0-7,4) - Liczba chloru (0,5-1,0) (nie dotyczy klientów, którzy mają chlorator soli lub automatyczne dozowanie chloru i ph) - Temperatura wody (do 30 stopni) GWARANCJA ZADASZENIE NA BASEN - 24 miesiące GWARANCJA NA SPRZĘT GWARANCJA - 24 miesiące GWARANCJA NA INSTALACJĘ (basen lub zadaszenie basenu) - 24 miesiące

POLITYKA PRYWATNA

„Składając u nas zamówienie, podajesz swoją osobę /. W związku z rejestracją i zamówieniem zgadzasz się, że przechowujemy i wykorzystujemy Twoje informacje w naszej firmie w celu wykonania umowy z Tobą. Masz prawo zgodnie z Ustawą o danych osobowych do otrzymania informacji, które zarejestrowaliśmy się dla Ciebie. Jeśli jest niepoprawna, niekompletna lub nieistotna, możesz poprosić o poprawienie lub usunięcie informacji. Jeśli tak, skontaktuj się z nami przez e-mail. ”

DOSTAWY

Czas dostawy podany jest w zamówieniu w ramach odpowiedniej metody wysyłki. Jeśli produkt ma inny czas dostawy, jest to podane na odpowiednim produkcie. Rozpakowane paczki

ZWROTY

Zwroty dokonywane są na własny koszt, z wyjątkiem sytuacji, gdy produkt jest wadliwy lub jeśli źle zapakowaliśmy. Zwroty należy wysyłać listem lub paczką, a nie pocztą. W przypadku zmiany zapłacimy od Ciebie nowy ładunek. Po skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, w przypadku przedmiotu: wyślij go lub zwróć do nas w przypadku usługi: zachowaj dostępny materiał, jeśli nie spowoduje to żadnych problemów. Zobowiązanie do zwrotu: Jeśli skorzystałeś z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci zapłaconą kwotę za towar niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar lub, jeśli jest to usługa, wiadomość, której żałowałeś. Przy zwrocie towaru musisz sam pokryć koszty zwrotu. Zawsze zwracamy koszty zwrotu tak zwanych towarów zastępczych. Zobacz także Agencję Ochrony Konsumentów i ustawę o umowach zawieranych na odległość, a także stronę UE poświęconą wspólnemu rozwiązywaniu sporów http://ec.europa.eu/odr.